LUGI:s varumärke är starkare än någonsin, och allt fler pratar om vår resa mot Vision 2030. Det gör mitt arbete både roligare och mer meningsfullt. Genom våra partners sprids berättelsen om LUGI vidare – och det har redan lett till flera nya kontakter, som till exempel Avloppsjouren, som nyligen anslöt som partner.
Att bli partner till LUGI handlar om mer än exponering. Det handlar om att ge 1050 barn och ungdomar möjlighet att idrotta – och om att vara en del av det samhällsbygge som en stor förening som LUGI utgör i Lund.
Som partner får du tillgång till ett brett och levande nätverk med företag i alla storlekar och branscher. I höst tar vi nästa steg och börjar träffas i mindre grupper – för dig som vill skapa affärer och samarbeten med andra i nätverket.
Vi är stolta över att våra partners är nöjda – de allra flesta har redan förlängt sina avtal. Trots att vi tappat några få på grund av ägarbyten och konkurser har vi snabbt fyllt på med nya.
Nya partners i september:
Kraftringen, Strands Eltjänst, OneMånsson AB, Rulla, Grands Deli, Communic8, Motel L, Scandic Star och Bloom i Lund.
Men vi är inte klara än! Vårt mål är att nå 100 partners under säsongen – och vi är på god väg.
Kommande nätverksträffar
Vi drar nu igång höstens nätverksträffar, med start på Grand Hotel den 7 oktober. Totalt ses vi 5–6 gånger under hösten och lika många gånger på våren. Många träffar sker utanför arenan – något som varit mycket uppskattat. Inför varje hemmamatch ordnar vi dessutom något extra för nätverket, där du kan träffa andra och se riktigt bra handboll.
Har du tips på företag som borde vara en del av LUGI-familjen? Hör gärna av dig!
Anders Tiensuu,
anders.tiensuu@lugihandboll.se, 0708-190096